niedziela, 3 stycznia 2016

POWRÓT! Po długiej przerwie...

Cześć kochani! :)
Witam Was, dość po długiej przerwie.
Dlaczego mnie nie było? W sumie sama nie wiem. 
Witam się z wami już w 2016 roku. Jak ten czas szybko leci. :)
Należą się Wam wytłumaczenia. Jakoś tak sobie mówiłam : "Idę się brać za pisanie posta albo nie. Pójdę pojeździć na rolkach"...
Tak było cały czas, aż w końcu zapomniałam o tym blogu. Dopiero teraz patrze i mam dwa maile (czy jak to się tam piszę :D)
I wtedy sobie przypomniałam o tym blogu. Postanowiłam wrócić. Mam nadzieje, że tym razem pobędę z wami trochę dłużej, niż poprzednio :).
Mam już w głowie tysiąc pomysłów na posty. Mam nadzieję, że je zrealizuję :)

~.~

Zapraszam Was na mojego Aska, gdzie możecie mnie pytać o wszystko :
https://ask.fm/SmileEvelina

Ale także na mojego instagrama :
https://www.instagram.com/e_w_e_l_i_n_k_a/


~.~

Powoli już się będę z wami żegnać :). 
Ale najpierw mam do Was jeszcze jedno pytanie. 
Czy chcecie abym zrobiła posta pt. "Co dostałam na święta 2015"?
Bo wiem, że takie posty jak i filmiki są bardzo popularne i jeśli chcecie abym ten post robiła, to piszcie na dole w komentarzach :)


Mam nadzieję, że wpis się wam spodobał. Do zobaczenia niedługo. :)

1 komentarz: